Baza DECT, Faks, Aut. sekretarki, VoIP, SIP, ISDN, POTS, linia analogwa, operatorzy telefonii,
autor: er_kos » 21 lis 2014, 00:05
Od kilku dni testuję rozwiązanie w postaci: router FritzBox 7270 + modem USB ZTE MF821 + internet LTE z Play
Wszystko działa prawie idealnie, ale niestety jest problem z połączeniami VOIP. Połączenia działają poprawnie zarówno przychodzące jak i wychodzące ale po jakimś czasie (2-3 godz.), następuje "wylogowanie" i nie można się dodzwonić z zewnątrz. Po wykonaniu połączenia wychodzącego, następuje "zalogowanie" i ponownie przez jakiś czas wszystko jest ok. Domyślam się że jest to problem związany z brakiem publicznego adresu IP.
Czy istnieje może jakieś rozwiązanie np. w ustawieniach Fritza które rozwiąże ten problem?
-
er_kos
- FRITZ!Świeżak
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 21 lis 2014, 00:00
autor: Fryc7270 » 09 gru 2014, 16:12
Telephone numbers -> line settings
opcja "Keep port forwarding of the Internet router enabled for telephony"
Ja miałem ten sam problem z Netią. Ustawiłem "Keep port forwarding enabled every 1 min" i pomogło
-
Fryc7270
- FRITZ!Świeżak
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 16 lis 2013, 12:22
autor: waleed030 » 31 mar 2015, 08:25
Wiem że można to zrobić przez telnet komendą nvi ale nie mogę tego wypróbować bo zgłasza mi że "q" nie jest zaimplementowany.
-
waleed030
- FRITZ!Świeżak
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 31 mar 2015, 08:08
autor: Say » 02 kwie 2015, 15:44
Opcje "Keep port forwarding" zmniejsz maksymalnie
To surf and protect.
Jeśli pomogłem kliknij [+]
FRITZ! infolinia: 801 09 09 08 / 22 100 22 44
-

Say
- Administracja
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 21 sie 2013, 15:05
- Pochwały: 1
Wróć do Telefonia i centralka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości