[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/session.php on line 2211: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/session.php on line 2211: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/session.php on line 2211: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/session.php on line 2211: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4786: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3883)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4787: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3883)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4788: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3883)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4789: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3883)
FritzBox7390 i Halonet? : ogólnie o FRITZ!Box - elementarz

FritzBox7390 i Halonet?

podstawowa konfiguracja, kable, połączenia z internetem, ADSL, xDSL, VDSL, WAN Ethernet, modemy komórkowe: 3G, UMTS, HSPA

FritzBox7390 i Halonet?

Postautor: Sławomir Litwiński » 06 cze 2012, 16:24

Wymieniłem ostatnio 7140 na 7390.
Ogólnie fajny. FW 84.05.22i. Problemy z obsługą Halonet, a konkretnie z ich domyślnym kodekiem G729a. Zakłócenia takie, że zrozumiałość zerowa.
Voipdiscout używający G711 działa idealnie.
Nieco pomogło wymuszenie na stałe:

use_audiocodecs = yes;
audiocodecs = "PCMA";

zrozumiałość OK, ale przerwy dochodzące do sekundy. Downgrade do 84.05.06i nic nie zmienił.
Czy Wy korzystacie z 7390 i Halonet?
Szególnie fatalna zrozumiałośc przychodzących.
Sławomir Litwiński
 

O:FritzBox7390 i Halonet?

Postautor: Dział Marketingu HaloNet » 15 cze 2012, 09:44

Witamy,

@belfer zapraszamy do kontaktu z naszym działem BOK pod
adresem bok@halonet.pl
Chcielibyśmy przeprowadzić indywidualne testy.
Mamy nadzieję, że wspólnie znajdziemy przyczynę i rozwiążemy problem.

Pozdrawiamy
dział Marketingu
HaloNet - telefonia bez granic
www.halonet.pl
Dział Marketingu HaloNet
 



  • Reklama

Wróć do ogólnie o FRITZ!Box - elementarz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron